Holiday?

Assalamualaikum.



Disini saya ingin mengadu perasaan sedih sebab takdapat takdapat pergi holiday jauh jauh. K fine. Parents busy. Okay bercuti di dalam rumah je. -_________-

Tapi kat rumah yelah, folio, kerja ini itu, study EH? dan lagilagilagi.Busy busy busy. Taksempat. Tengok calendar tup tup dah nak habis cuti. Okay saya - > ARGGGGGGGGGGGGGGGGH APAKAH?
Tolong saya nak ditambahkan cuti. Act folio saya tak pernah nak siap awal -'- Sadlife. *apa yang aku merepek?* Hah mungkin balik kg kot khamis ni. Sebab otw nak hantar kakak kat mrsm trg. Sambil tu balik kg ayah kat kelantan. Belah mak tak balik. Kat muar johor. EHEK EHEK.

Cuti ni saya banyak pergi kenduri. Kenduri tu satu hari ada 3, 2. Argh penat. Okay itu sahaja. KEKOSONGAN idea. Okay bai assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment